Miklós
509 hozzászólás
Alkalmazott fejlődés revamp
1. hozzászólás - 2020.12.02. 17:22:15
1. hozzászólás - 2020.12.02. 17:22:15
Az alkalmazottak szintje nagyon elment a felszerelések szintjéhez képest, emiatt a magas szintű karakterek számára a játékos kalandok megcsinálhatatlanná váltak, nem tudnak új felszerelést venni stb. Ezt a problémát orvosolnunk kell, a következő lépéseket javaslom:
1. Ha egy alkalmazott szintje magasabb, mint a vendégház, akkor megnő a szintlépéshez szükséges TP. Minden különbség 10%-kal növeli ezt. Tehát a 10-zel magasabb szintű alkalmazott szintlépése +100% TP.
2. Vannak esetek, amikor a legmagasabb szintű alkalmazotthoz skálázuk (vagy a csoport átlagához). Ilyenek pl. a játékos kalandok szintjei, az elfajzott erőssége, az esemény kalandok. Ezekben az esetekben, ha a vendégház szintje alacsonyabb, akkor a fenti érték és a vendégház szintjének átlagát vesszük. Példa:
80. szintű alkalmazottak, és 60. szintű vendégház, ekkor 70. szinthez skálázunk. (Csak a vendégházat nem lehet venni, mert akkor előnybe kerül az, aki nagyon elment az alkalmazottakkal).
3. Ha a kalandban résztvevő alkalmazottak közül legalább 1 szintje nagyobb, mint a vendégházé, akkor a kalandokért nem TP-t adunk, hanem tapasztalatkönyvet, amit a játékos tetszés szerint oszthat el az alkalmazottainak. Amennyiben elég sok tapasztalatkönyvet kapna, helyette adhatunk megfelelő mennyiségű tapasztalatkódexet, hogy ne kelljen millió darab tárggyal számolni.
Kapott tapasztalati pont számítása: Ha a kaland szintje nagyobb, mint a vendégház szintje, a vendégház szintjét tekintjük a tapasztalati pont számítás alapjának. Tehát a fenti példánál maradva, 60. szintű kalandnak megfelelő TP jár.
4. A játékba berakunk egy új relikviát, amely 60. szinttől megvásárolható. Költsége 200 argum, neve Idegen fegyvertechnológia. Minden szintje után a vendégházad 1 szinttel magasabb lehet, mint a kúriád szintje, de így sem mehet a vendégház szintje 80 fölé. Fejlesztési költség 5 sikerpont, maximális szint: 10.
(A 80-as limit csak mostanra vonatkozik, ezt 1 hónapon belül kitoljuk)
5. Szintplafon.
5.1. Ha egy szintplafonon nincs még minimum 7 játékos, akkor a szintplafon visszaszámlálás nem indul el, és az arénában sem jár karemium, egyszerűen csak az ilyen szintű alkalmazottaknak nem lehet tapasztalatkönyvet ill. kódexet adni.
5.2. Ha valaki a szintplafonnál jár, és nem kaphatott TP-t, dexlinget kapott helyette. Ezt szüntessük meg, kapja a tapasztalakönyvet, mint fent.
Magyarázatok:
A lassított szintlépés miatt nem húzódik szét annyira a mezőny, viszont hátrány sem éri a magas szintűeket, mivel TP könyvet kapnak, amit ha akarnak, odaadhatnak az alacsonyabb szintű alkalmazottjaiknak.
A kalandok leskálázása, és a vendégház szintjének megnövelése biztosítja, hogy a kalandok megcsinálhatók lesznek, a játék nehézségi szintje és a felszerelések szintje közelít egymáshoz.
A kapott TP limitálása a vendégháztól függően biztosítja, hogy aki jobban elhúzott a korábbi rendszerben, az ne jusson exponenciálisan növekvő, behozhatatlan előnyhöz.
1. Ha egy alkalmazott szintje magasabb, mint a vendégház, akkor megnő a szintlépéshez szükséges TP. Minden különbség 10%-kal növeli ezt. Tehát a 10-zel magasabb szintű alkalmazott szintlépése +100% TP.
2. Vannak esetek, amikor a legmagasabb szintű alkalmazotthoz skálázuk (vagy a csoport átlagához). Ilyenek pl. a játékos kalandok szintjei, az elfajzott erőssége, az esemény kalandok. Ezekben az esetekben, ha a vendégház szintje alacsonyabb, akkor a fenti érték és a vendégház szintjének átlagát vesszük. Példa:
80. szintű alkalmazottak, és 60. szintű vendégház, ekkor 70. szinthez skálázunk. (Csak a vendégházat nem lehet venni, mert akkor előnybe kerül az, aki nagyon elment az alkalmazottakkal).
3. Ha a kalandban résztvevő alkalmazottak közül legalább 1 szintje nagyobb, mint a vendégházé, akkor a kalandokért nem TP-t adunk, hanem tapasztalatkönyvet, amit a játékos tetszés szerint oszthat el az alkalmazottainak. Amennyiben elég sok tapasztalatkönyvet kapna, helyette adhatunk megfelelő mennyiségű tapasztalatkódexet, hogy ne kelljen millió darab tárggyal számolni.
Kapott tapasztalati pont számítása: Ha a kaland szintje nagyobb, mint a vendégház szintje, a vendégház szintjét tekintjük a tapasztalati pont számítás alapjának. Tehát a fenti példánál maradva, 60. szintű kalandnak megfelelő TP jár.
4. A játékba berakunk egy új relikviát, amely 60. szinttől megvásárolható. Költsége 200 argum, neve Idegen fegyvertechnológia. Minden szintje után a vendégházad 1 szinttel magasabb lehet, mint a kúriád szintje, de így sem mehet a vendégház szintje 80 fölé. Fejlesztési költség 5 sikerpont, maximális szint: 10.
(A 80-as limit csak mostanra vonatkozik, ezt 1 hónapon belül kitoljuk)
5. Szintplafon.
5.1. Ha egy szintplafonon nincs még minimum 7 játékos, akkor a szintplafon visszaszámlálás nem indul el, és az arénában sem jár karemium, egyszerűen csak az ilyen szintű alkalmazottaknak nem lehet tapasztalatkönyvet ill. kódexet adni.
5.2. Ha valaki a szintplafonnál jár, és nem kaphatott TP-t, dexlinget kapott helyette. Ezt szüntessük meg, kapja a tapasztalakönyvet, mint fent.
Magyarázatok:
A lassított szintlépés miatt nem húzódik szét annyira a mezőny, viszont hátrány sem éri a magas szintűeket, mivel TP könyvet kapnak, amit ha akarnak, odaadhatnak az alacsonyabb szintű alkalmazottjaiknak.
A kalandok leskálázása, és a vendégház szintjének megnövelése biztosítja, hogy a kalandok megcsinálhatók lesznek, a játék nehézségi szintje és a felszerelések szintje közelít egymáshoz.
A kapott TP limitálása a vendégháztól függően biztosítja, hogy aki jobban elhúzott a korábbi rendszerben, az ne jusson exponenciálisan növekvő, behozhatatlan előnyhöz.
Pontszám: 5.00