Köszönöm a visszajelzéseket! Próbálok minden felvetésre válaszolni.
Aktivitás / részvétel: az eseménybe a nevezés automatikus, az nevez be, akinél van min. 5, 8. szintű aktív tag. "Aktívnak" az számít, aki az elmúlt 7 napban belépett. Ha egy szövetségben esetleg csak 4 tag van, aki megfelel a feltételnek, annak érdemes lehet felvenni akár emiatt egy 5. tagot.
Az ágyú "vesztett lépés", mivel nap végén nem ad pontot. Mi lenne, ha elfoglaláskor adna 1 instant pontot?
Jó ötlet, de ez elég rendhagyó kivétel lenne a pontozás rendszerében.
Nagyon túlzónak érzem a különbséget amit egy kis szöviben lévő +ba kap, rengeteg alapmozgáspontot.
Erre sajnos szükség van, különben egy kisebb szövetség még akkor sem tudna egy nagy ellen nyerni, ha maximáis teljesítményt nyújana. Azt akartuk, hogy ne csak az erő domináljon, a taktikázásnak is legyen jelentősége. Hozzáteszem, a kisebbek által kapott előnynek van egy hard limitje, tehát a jelentősen nagyobb szövetség így is előnyben lesz azért.
Lehetne egy olyan funkció, hogy ugrás megadott koordinátára. Ha össze akarja hangolni a szövetség a terjeszkedést és pl ki van adva nekem, hogy foglaljam el az x10 y12-t, akkor könnyebb lenne megtalálni.
Jó ötlet, feljegyzem!
(Mindenképpen kellene, hogy robot boss-t mondjuk 6 óránként 1x lehet támadni, hogy ne farmolás legyen belőle az elején.)
Úgy érted, hogy 1 játékosnak? Tehát hogy ne farmolhassa le az összes bosst az első belépő? Ésszerű javaslat.
Jah és jó lenne, ha van bónusz lépés a radarból, akkro a + jelecske más színü legyen, mint amikor már argumbol megy a lépés növelés.
Az argumos növelésre mindenképp rakunk egy confirmot!
Nem tudni mennyi cucc van nálunk (boss-ból)
A mezőkotlátot növelő radarok azonnal felhasználásra kerülnek. A litium akkukat be tudjuk rakni a szövi boltba, hogy látszódjanak.
egyébként meggyőződésünk, h az alacsony szintű robotok túl erős képességekkel v fegyverzettel birnak a szintjükhöz képest, irrális dolgokra képesek.
Ezt elég sokat teszteltük, finomítottuk, nagyon sok különböző erősségű robottal. Fontos volt, hogy kihívás is legyen, de azért legyőzhetőek. Természetesen szívesen látunk visszajelzéseket, lehet még módosítani. Azért vannak az ágyúk, hogy segítséget adjanak egy túl erős robottal szemben.
Baal: a rakéta jól működik, ha jól értem, az a gond, hogy a helpje nem egyértelmű, ezt pontosítottam most, így érthetőbb lett? Ha szerintetek még ki kell egészíteni valamivel, légyszi írjátok meg. A rakéta csak egy egylövetű mini-teleportkapu egyébként, nem gyengit mezőt mint az ágyú, vagy hasonló.
"A rakéta mindössze annyit csinál, hogy ha ilyen mezőről támadsz tovább, akkor nemcsak a szomszéd mezőkre mehetsz át, hanem 2 vagy 3 mezőre levőkre is. Ha nem a szomszéd mezőre támadsz, a rakéta elhasználódik, eltűnik."
Illetve annyi még a kérésem, hogy a személyeskedést, sértéseket mellőzzük, ezeknek ninc s helye a fórumon, az ilyeneket moderáljuk.
Egyébként ezek a gyengítések napszakhoz kötötten teljesen feleslegesek.
Szerintem itt félreértés van, a gyengítések a mezőkre nem napszakhoz kötötten kerülnek fel, ha egy játékos ágyúval lő egy mezőre, akkor kerül oda, és addig marad ott, amíg azt a mezőt el nem foglalták. Rakok be további kiegészítést az ágyú leirásába.
A súgót javítom! A mozgáspontnak jelenleg nincs maximuma, bármeddig növekedhet. A birtokolható területek száma naponta nő 5-tel, ezt is beleirom a súgóba, köszi az észrevételeket!