Majtika: 7. bányánál tartasz, szóval jah, neked ez tényleg nem volt prioritás.
egy használható megoldás lehetne, ha nem csak a fegyvereknek lenne képességük, hanem az egyéb felszereléseknek is (pl. a páncél 20% eséllyel 2-szer annyi sebzést fog fel).
Ez nem lenne rossz ötlet, de ne felejtsd el, hogy számos képesség csökkenti a sebzést, tudod azt is módosítani, amit te kapsz, és azt is, amit ellenfeled okoz. Szóval ez a hatás megvan azért. Arra pedig nagyon oda kell figyelni, nehogy átessünk a ló túloldalára, és jöjjenek a 15 körös döntetlenes csaták. A későbbi felszerelések egyébként vmivel több védelmet adnak, és ahogy a szakértelmeknél látod, vannak apró balanszolások, de ezzel óvatosan kell bánni.
A szerencsét egyébként lehetne használni ilyen dolgokra is elvben, de a játékban nagyon sok helyen van random, nem lehet minden egyes randomhoz esélykiegyenlítőt rendelni. És ahogy látod, ebben a konkrét esetben annak van kevés balrogszarva, aki kevés bányát csinált. Amíg mész le nyílegyenesen a bányában, nyilván a többi bányásszal mész azért oldalra, de amikor elérsz a legalájára, akkor már mindenki oldalra megy. Igy szerintem a bányát kb. harmadannyi idő alatt ki lehet termelni.
Tifareth: amíg néhány bányánál tartasz, addig számít a szerencse, 20 bányánál már nem igazán.
Otoaak: Socket-balrog. Ebben igazat adok neked. Erre tényleg kéne egy mechanizmus, hogyha socket miatt elvész a balrog, akkor azt a valahogy visszaadjuk, fel is írom. Könnyebb, egyszerűbb váltás: ebben is van valami, esetleg vmi tárgy, ami csak a k-támra és e-támra rakott pontokat cseréli meg, ezek jó ötletek, köszönöm!
Ana: ezt megértem, ha valaki ritkábban tud belépni, akkor valamivel kevesebb bányája lesz. Mondjuk amit írtam a fenti számolásnál (20 bánya casual játékos) ott napi átlagos 2-3 bányára nézést értettem, talán azért az nem vészes. Nektek, és mindenkinek, aki hasonló cipőben jár, azt tudom ajánlani, hogy amíg 50. szinten vagytok, berakunk balrogszarvat a boltba argumért megvehetőre. Mielőtt bárki felháborodik ezen – az argumnak elvileg pontosan ez a „legbékésebb” felhasználási célja, ha nincs elég időd foglalkozni valamivel, vagy nem optimálisan csinálod, akkor is legyen esélyed felzárkózni. A másik alternatíva, ha a bányába rakunk egy gyorsítási lehetőséget, amivel egy adott mező bányászását rögtön be lehet fejezni 1 argumért akkor, ha valaki az átlagos kibányászott bányákhoz képest jelentős elmaradásban van. Az utóbbi talán korrektebb, mint a direkt szarvvásárlás. De csak akkor lehet szó erről, ha ti, játékosok egyetértetek ezzel, az is, akinek hiánya van, meg az is, akinek megvan már.
Puszedli: Ez amit írsz, hogy ill. amit ndavid is javasolt, hogyha valakinek kevés balrogszarv esik, akkor nőjön meg az esély, jó ötlet. De mivel 50. szintnél járunk, ez már késő tűzoltás lenne, és nem is igazán oldaná meg a helyzetet, mivel akinek kevés balrogszarva van, az nem azért van, mert szar a random, hanem mert kevés bányát túrt ki. Érdekes egyébként ez a hozzáállás a randomhoz. Én amióta az eszemet tudom, játékokkal játszom, és a véletlen része ezeknek a játékoknak, kalkulálni kell velük, enélkül nem lenne játék. Ha valahol nincs szerencséd, és ezért több időt / energiát kell valamibe ölnöd, akkor megteszed, persze bosszankodsz picit, de úgyis tudod, hogy máshol meg neked lesz szerencséd. De én még életemben nem láttam olyat, hogy egy játékban azért lobbiznának, hogy szűnjön meg a szerencse, mindenki mindenből ugyanannyit, ugyanannyi idő alatt kapjon meg. Meg hogy az 1000-es erősségű játékos mindig le tudja győzni a 999-es és hasonlók. Folyamatosan kapok ilyen kéréseket, és sok helyen a szerencse szerepe messze kontrolláltabb, mint más játékoknál, de higgyétek el, teljesen kiirtani a szerencsét egy játékból nem lenne jó, ez a sava és borsa. Aki úgy érzi, peches a barlognál, menjen rá jobban az alsó rétegre a teljes kibányászás helyett, ezt már sok-sok hónappal ezelőtt is leírtam.
Fiztlovag törléséről pedig, l. amit fent írtam, szó nem volt itt hatalmas pechről, egyszerűen csak nagyon keveset bányászott. És azt zárójelben teszem hozzá, hogy itt azért alapvetően ingyen játszó játékosról van szó, aki folyamatosan, megállás nélkül szidta a játékot. Számára a pohár mindig is ¾ részt üres volt, sosem vallotta be, hogy ha 7 hónapon keresztül napi több órában játszik egy játékkal, akkor azért lehet, hogy tetszik neki, és ha anyagi támogatást nem is, legalább 1-2 jó szót megérdemelnének a játék készítői. Az ilyen játékosok előbb-utóbb mindig törölnek, inkább, mint hogy bevallják, megszerették a játékot.
A narancs ércekről, ezeknek tényleg nincs sok jelentősége szerintem, egy picit feljebb tudod pumpolni a tárgyaidat. De ezek a lila cuccok ugyanúgy elavulnak majd, talán még hamarabb, mint a robotok.