Köszönjük a toleranciát a kezdeti nehézségekkel kapcsolatban! Sajnos van olyan hiba, ami sem az alfa, sem a béta alatt nem jött, nem jöhetett elő, kell hozzá az 1000+ játékos, ezek elsősorban terhelési problémák. Ilyen a vakond lag vagy a kalandokban történő fagyás. Hozzáteszem, hogy a masszív lag, ami tegnapelőtt tapasztalható volt, az nem a mi hibánk volt, a szolgáltatónál volt valami probléma.
Egyrészt, szerveroldalon történt néhány módosítás, ami úgy láttam, már a tegnapi elfajzottnál is megoldotta a helyzetet (a 6 órás még laggolt, a 10 órás még nem). Másrészt, a mai napon próbálunk valamit optimalizálni a kommunikáción is, ami szintén segít a megoldásban. Ha valakinek kaland fagyás van addig is, kérjük, irjon az ÜSZ-re!
A vakondon szintén dolgozunk, itt is 2 dolgot javítottunk, de a végső megoldás a vakondjáték teljes újraírása lesz, ez viszont időbe kerül, addig a türelmeteket kérjük.
Válasz néhány dologra:
- Argum gyümölcsért 1 argumot kaptam (eseményben), holott 3-ért veszem...
2 -féle argumgyümölcs van, az egyik, amit a boltban veszel (3-ért, 4-et ad), a másik, amit a vakondvadászaton nyersz (1-et ad) valószínűleg e kettőt keverted, mert volt mindkettő.
céges tűzfal miatt (?) rengeteg socket hiba van
Sajnos, erre nem tudok rövid távú megoldást. Sok játék funkció működik szerencsére ilyenkor is, ill. ha más megoldás nincs, ilyenkor marad a mobil. Ezzel kapcsolatban viszont felhívom a figyelmet, hogy a mobil appos kolléga még optimalizál vmit, mivel az app akkor is tölt le dolgokat, amikor nem kéne. Ezért ha korlátos mobilnetről használjátok a játékot, még pár napig javaslom, hogy ne appból nyissátok meg, hanem böngészőből (pl. Chrome)
Ez nem az első eset volt, hogy megkaptam, de az első, hogy kalandpont híján nem tudtam teljesíteni.
Ezt chaten is irtam, át kell venned a napi jutalmat, abban kapod a kalandpontot.
A frissülés valami általános probléma lehet, nem futhatott le az éjjel valami cron, ezt sürgősen korrigáljuk, elnézést érte!
Cyron: a csata gyorsítás fejlesztése tervben van már.