Manó: az autóversenyes ötlet jó, szerintem ezt kipróbálhatjuk, megbeszélem maja Barattyal.
Térkapu: szerintem nem ment át, amit írtam. A logikai lánc vhogy így néz ki:
térkapus szörny: magasabb szinten, nagy, erős, hogy csak bizonyos erősség fölött tudják legyőzni a játékosok, és még regenerálódik is, hogy összefogást igényeljen a dolog, és persze nem lehet korlátlanul ütni, csak napi X-szer.
1. Eddigi tapasztalat: a játékosok már nem fognak vacakolni azzal, hogy kommunikáljanak, megszervezzék ezt, legfeljebb 1-2 nagy szövi, más nem fogja tudni ütni. Hagyjuk a regenerációt, legyen helyette az, hogy az első 24 órában nem lehet megölni, hogy mindenki rá tudjon ütni.
2. Eddigi tapasztalat: a gyengébb játékosok az erősebb szövetségben panaszkodni fognak, hogy semmi esélyük sincs, adjunk nekik esélyt valamilyen módon = ne korlátozzuk az ütések számát sem. De azért legyen az ütések közt vmenny idő, hogy ne pár perc alatt üsse le a kvótát az 1. szintű játékos az 1000. szintű szörnyön.
3. Konklúzió: minek várni? Hadd lehessen már nonstop leütni.
4. Konklúzió (ha 3. megvalósul): Mi a fenére jó az, hogy 10 percig ütögetem folyamatosan? Haljon meg 1 csatától, bármennyi ÉP-je van, ezzel is csak időt spórolunk!
5. Konklúzió: Semmi kihivás nincs a játékban! Micsoda röhej, hogy az 1000. szintű szörnyet 1 ütéssel leölöm...
6. Konlúzió: na jó. Maradjunk az eredeti verziónál. Napi 5+X támadás, közben még regenerálhat is szépen, ha meg tudjátok ölni, meg tudjátok ölni, ha nem, öljétek a gyengébb verziót, és a következőt támadjátok majd, ha erősségben elértek odáig…
Ha még mindig nem érthető, amit mondani akartam, a mostani verzióban már most is jó néhány egyszerűsítés, kényelmi funkció bele van építve, de ez nem számít, az átlag játékos telhetetlen ilyen tekintetben, a legnagyobb tápot akarja a legkisebb erőfeszítéssel, és ha végül megkapja, „unalmas” a játék, túl kevés tennivaló van 1 nap. Ez egyébként rengeteg egyéb játékfunkcióban is megmutatkozik, igyekeztünk már előre bekódolni egy tonna olyan dolgot, amit más játékokban több éves kérés után szoktak csak berakni, de ezeket alapvetően mindenki elintézi egy vállrándítással, és ugyanúgy elégedetlenkedik. Ez persze normális, ilyen az emberi természet, ez viszi előre az emberiség fejlődését. Sokszor leírtam, hogy mi igyekszünk olyan játékokat csinálni, ahol a fejlesztésbe bevonjuk a játékosokat, abszolút a ti javaslataitok alapján fejlesztünk. De azért ezt is az ésszerűség korlátai közt kell, ezt a lehetőséget nem a több tápért, több előny a saját karakterednek, szövetségednek való lobbizásra kell felhasználni, hanem a játék jobbá tételére.
Baalnak csak annyit, elismerem: valójában 3 játékos van csak. Endyr, Manó, és te. Mindenki más egy BOT, akit mi irányítunk